Značka MHero patří pod křídla koncernu Dongfeng a je nováčkem na automobilové scéně. Jejím zaměřením jsou terénní elektromobily a plug-in hybridy typu EREV, které kombinují sílu elektromotoru s prodlužovačem dojezdu na bázi spalovacího motoru.
MHero 917 je impozantní SUV, které kombinuje ohromující výkon s robustní konstrukcí, komfortním interiérem a moderními technologiemi. Je to ideální auto pro ty, kteří hledají dobrodružství a chtějí zdolávat i ty nejnáročnější terény.
Design a exteriér
S rozměry 4 987 x 2 080 x 1 935 mm a rozvorem 2 950 mm nabízí prostorný interiér a komfortní jízdu. Impozantní rozměry MHero 917 podtrhují jeho sílu a robustnost. I díky svým rozměrům je MHero 917 připraven ke zdolání jakéhokoli terénu.
Pyšní se impozantním a moderním designem, který vyjadřuje jeho sílu a robustnost. Přední část je charakteristická mohutnou maskou chladiče s integrovanými LED světly a nárazníkem s ochranným krytem. Profil auta je zvýrazněn ostrými liniemi a výraznými blatníky, které dodávají autu svalnatý vzhled. Zadní část je vybavena vertikálními LED světly a integrovaným difuzorem.
Díky pneumatickému systému se světlá výška MHero 917 mění v rozmezí od 230 do 335 mm při čistě elektrickém pohonu a od 221 do 326 mm při hybridní variantě. Brzdový systém pro Dongfeng MHero dodala renomovaná společnost Brembo. Vpředu najdeme šestipístkové třmeny, které zaručují maximální brzdný výkon.
Po aktivaci terénního režimu MHero hravě zvládne překonávat vodní brody o hloubce až 900 mm a hravě si poradí is náročným terénem. Ve zvednuté poloze má přední nájezdový úhel 36,8 stupně, zadní 37,5 stupně a přechodový úhel 27,9 stupně.
V terénu jako doma
Disponuje bohatou výbavou pro zdolání i těch nejnáročnějších terénů. Kromě pohonu 4×4 je vybaven také řízením všech čtyř kol. Zadní kola se dají natočit v neobvykle velkém úhlu až 10,6 stupně, což umožňuje autu pohybovat se diagonálně. „krabím krokem“.
Překonávání překážek usnadňují elektronicky ovládané 100% uzávěrky předního a zadního diferenciálu. Nechybí ani virtuální 100% uzávěrka středového diferenciálu, která sladí otáčky kol přední a zadní nápravy.
MHero 917 si poradí is extrémními stoupáními do 100%, tedy se 45stupňovým úhlem. Při jízdě v terénu oceníte kamerový systém, který vám „zprůhlední“ podvozek a zobrazí, co se děje pod koly. V případě, že ani to nestačí, máte k dispozici čtyři tažná oka a za příplatek i elektrický naviják T-Max o tažné síle 5,6 tuny.
Interiér a komfort
MHero 917 se pyšní luxusním interiérem s bohatou výbavou. Světla jsou kompletně diodová a volant se pro vaše pohodlí nastavuje elektricky. Sedadla jsou čalouněna pravou kůží Nappa a pro dokonalý komfort jsou elektricky nastavitelná, vyhřívaná, ventilovaná a dokonce i masážní. Zvukový zážitek zajišťuje šestnáct reproduktorů Dynaudio Confidene. Dvouzónová klimatizace s antibakteriálními a antialergenními filtry se postará o příjemnou teplotu pro všechny pasažéry. Moderní technologie zastupuje head-up displej, hlasové ovládání či digitální klíče. Před řidičem se nachází 12,3palcový digitální přístrojový panel, uprostřed palubní desky je umístěna velká 15,6palcová dotyková obrazovka a svůj vlastní 12,3palcový displej má k dispozici i spolujezdec.
Pro pohodlné připojení a nabíjení poslouží Wi-Fi hotspot, pět konektorů USB a USB-C a dokonce i 220-voltová zásuvka o výkonu až 2,2 kW. Samozřejmostí je také bluetooth.
Tento model však nabízí mnohem víc, než jen standardní výbavu. Najdete v něm také elektricky výsuvné nášlapy pod prahy s diodovým osvětlením. Pro milovníky spalovacího motoru je k dispozici příplatkový simulovaný zvuk výfuku přes externí reproduktory. Na střešním nosiči s nosností 100 kg můžete mít namontovanou výkonnou 60wattovou diodovou rampu s dosahem až 400 metrů. A pro ty nejnáročnější je v seznamu originálního příslušenství k dispozici také elektrický dron Puzhou S400 s vlastním kamerovým systémem.
- Výkon elektrické verze (BEV) až 800kW a 1400Nm
- Výkon hybridní verze (REV) až 600kW a 1050Nm
- Regulovatelná výška vzduchového podvozku v rozmezí 230 – 335 mm
- 900mm brodivost – schopnost vozidla přejíždět přes hlubší vodu
- Crabwalk – až 10,6° natáčení zadní nápravy umožňuje natočení všech 4 kol stejným směrem
- 5 volitelných OFF-ROAD režimů (sníh, bláto, písek, kameny, brodění)
- uzávěrky mezinápravových diferenciálů (přední, střední, zadní) zajistí přechod terénem ve 45° stoupání.
- 540° parkovací kamery : 4 zaznamenávají pohyb kolem vozidla a 1 kamera zaznamenává okolí pod vozidlem
- 3 displeje infotainmentu:
digitální přístrojový panel s 12,3” obrazovkou před řidičem, 15,6” hlavní displej nad středovým tunelem a 12,3” displej infotainmentu před spolujezdcem
Galerie
Technické parametry
Výbava | BEV | REV |
---|---|---|
Motor | 4 E-Motor drive | 3 E-Motor drive +1 ICE |
Pohon | Inteligentní pohon 4 kol | Inteligentní pohon 4 kol |
Typ baterie | Ternárna-lithiová | Ternárna-lithiová |
Kapacita baterie (kWh) | 142,7 | 65,9 |
Max. výkon motoru (kW) | 800 | 600 |
Max. kroutící moment (Nm) | 1400 | 1050 |
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s) | 4,2 | 6 |
Dojezd na el. pohon CLTC (km) | 505 | 200 |
Dojezd na komb. pohon CLTC (km) | 505 | 1026 |
DC Rychlonabíjení 30 – 80% (min) | 47 | 37 |
Rozměry délka x šířka x výška (mm) | 4987 x 2080 x 1935 | 4987 x 2080 x 1935 |
Rozvor(mm) | 2950 | 2950 |
Rozchod kol vpředu/vzadu(mm) | 1755/1755 | 1755/1755 |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 3293 | 3130 |
Světlá výška podvozku (mm) štandard/offroad pozice |
230/335 | 221/326 |
Rozpětí nastavování výšky podvozku (mm) |
150 (- 45 + 105) | 150 (- 45 + 105) |
Nájezdový úhel vpředu – štandard/offroad pozice |
31/36,8° | 31/36,8° |
Nájezdový úhel vzadu – štandard/offroad pozice |
31/37,5° | 31/37,5° |
Přejezdový úhel – štandard/offroad pozice |
19,7/27,9° | 19,7/27,9° |
Maximální brodivost (mm) | 900 | 900 |
Maximální úhel stoupání | 100% | 100% |
Minimální poloměr otáčení (m) | 5,1 | 5,1 |
Velikost palivové nádrže (l) | – | 84 |
Počet míst k sezení | 5 (2+3) | 5 (2+3) |
*Zobrazení vozidel na fotografiích a grafikách má ilustrační charakter a může se lišit od reálného provedení vozidla v závislosti např. od výbavového stupně, nebo verze vozidla.