Společnost Dongfeng Motor Corporation (DFM), byla založena v roce 1969 se sídlem ve Wu-chan. Je jednou z největších čínských automobilových skupin s celkovým majetkem 240,2 miliard RMB a se 176 000 zaměstnanci.

V roce 2018 se umístila na 65. místě v žebříčku 500 největších světových firem Fortune 2018.

Hlavní činnosti společnosti DFM zahrnují celou škálu užitkových vozidel, osobních vozidel, vozidel s novou energií, motorů, automobilových součástek, komponentů a dalších automobilových společností s obchodním rozsahem přesahujícím 3,8 milionu kusů.

Společnost DFM má silný vliv v automobilovém průmyslu. Značka Dongfeng je první známou ochrannou známkou v automobilovém průmyslu v Číně a řadí se mezi 500 nejlepších světových značek.

Ve své 49-leté historii se společnost DFM stala průmyslovým lídrem v oblasti provozních a řídících schopností, výrobních schopností a marketingových schopností. Kromě budování složeného a otevřeného systému výzkumu a vývoje poskytovala společnosti DFM výkonnou sílu v oblasti výzkumu a vývoje a pro nezávislé inovace způsobilosti. Zejména základny výzkumu a vývoje společnosti DFM v Číně, Švédsku, Německu a dalších zemích se zabývají společným výzkumem a vývojem a zavázali se k technické inovaci a uplatnění v průmyslu.

NAŠE VIZE

Globální značka s inteligentními automobily

Do konce roku 2014 společnost DFM dodala na trh celkem 26,60 milionu vozů, z toho její užitková vozidla (nákladní automobily a autobusy) pokrývají celou řadu výrobků včetně těžkých / středních / lehkých užitkových vozidel, mini vozidel a vozidel pro speciální účely. upravené vozidla atd. Osobní vozidla pokrývají různé typy modelů včetně sedanů, SUV, MPV, mini automobilu a podobně. Speciální terénní vozidla s vysokou mobilitou zahrnují pouštní vozidla, terénní vozidla s pohonem všech kol a další a jeho vozidla s novou energií pokrývají různé typy hybridních vozidel, BEV, vozidla na zemní plyn atd.

Do budoucna bude DFM nadále naplňovat svou vizi být „stoletým Dongfeng s udržitelným rozvojem, inovativním Dongfeng schopným samostatného rozvoje a internacionalizaci Dongfeng s globální konkurence schopností“, ve snaze stát se silnějším a lepším a rozvinout se jako nejvyspělejší nadnárodní společnost na světě.

NAŠE MISE

Podporovat reformu energetiky automobilů
a vytvořit životní styl inteligentní mobility

Příběh značky

ZÁKLADNÍ HODNOTY

  • vše pro uživatele
  • pracovitost
  • přijímání změn
  • bezúhonnost a důvěryhodnost
  • sdílení hodnot

STRATEGICKÁ CESTA 1+5

  • zaměření na podniky a investice
  • vedení v technologických iteracích
  • priorita kvality a výhod
  • optimalizace značky a umístění
  • super talent kapitál