Nový hráč na scéně

T5 EVO EV

Ceník / specifikace

Prodejní síť

Testovací jízda

Technické parametry

Galerie

V Dongfeng T5 EVO EV je použit elektromotor s maximálním výkonem 150 kW a maximálním točivým momentem 340 Nm, který je poháněn sadou baterií, které lze díky systému tepelného managementu TMS2.0 společnosti Huawei použít v prostorách s teplotou minus 18 stupňů Celsia. Díky tomu se životnost baterie v zimě zlepšila o 16 % ve srovnání s obdobnými konkurenčními vozidly.

S touto sadou 85,9 kWh baterií s vodotěsným standardem IP68 a ochranou proti nárazům ve čtyřech směrech dokáže plně elektrický model T5 EVO EV ujet až 521 km (WLTP) na plné nabití.

Díky benefitu 12 jízdních asistenčních systémů a 19 inteligentních hardwarových podpor tento vůz dosahuje 2. úrovně autonomní jízdy. K T5 EVO EV je dodáván také inteligentní klíč, pomocí kterého můžete na dálku ovládat chlazení a topení auta, případně jej zapínat či vypínat.

Mezi další benefity patří inteligentní parkovací systém, rozpoznávání a implementace hlasových povelů, duální displeje informačního a navigačního systému a ukazatele za volantem, tempomat, elektrické nastavování předních sedadel, elektrické vyhřívání zrcátek, světelný a dešťový senzor.

Galerie

Technické parametry

Model auta T5 EVO EV
Motor (elektromotor) TZ200XSV
Typ elektromotoru Synchronní s permanentním magnetem
Typ baterie Ternární lithiová
Kapacita baterie (kWh) 85,9
Jmenovitý výkon motoru (kW) 80
Maximální výkon motoru (kW) 150
Maximální točivý moment (Nm) 340
Napětí baterie 352
Maximální otáčky motoru 1600
Délka / šířka / výška 4565/1860/1680
Pohotovostní hmotnost (kg) 2025
Rozvor kol (mm) 2715
Počet sedadel 5
AC pomalé nabíjení 0-100% (h) 15
DC rychlé nabíjení (SOC 30-80%) pri 25° C (min) 45
Domácí nabíjení 230V/16A
Rozchod kol (mm) vpředu/vzadu 1590/1595
Maximální přípustná hmotnost (kg) 2345
Technicky přípustná hmotnost k nápravě (kg) přední/zadní 1220/1125
Velikost kufru (l) 480
Kombinovaný dojezd WLTP (km) 550

*Zobrazení vozidel na fotografiích a grafikách má ilustrační charakter a může se lišit od reálného provedení vozidla v závislosti např. od výbavového stupně, nebo verze vozidla.